Сенсорний розвиток дитини - це розвиток її відчуттів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів: форму, колір, розмір, положення у просторі тощо. Для кожного віку визначені завдання сенсорного виховання, які відповідають рівню розвитку сприймання і водночас сприяють переходу до вищих рівнів.
Сенсорне виховання дітей третього року життя здійснюється, як правило, у дидактичних іграх і вправах, під час яких діти ознайомлюються з геометричними фігурами, аналізують форму, колір, розмір, властивості матеріалів, вчаться орієнтуватися у просторі щодо певного предмета, збагачують свій словник тощо.
Актуальність сенсорного розвитку полягає в тому, що з одного боку він є фундаментом загального розумового розвитку дитини, з другого боку, має самостійне значення, оскільки повноцінне сприймання необхідне і для успішного навчання дитини у дошкільному закладі і у школі.
Заняття з сенсорно-пізнавального розвитку «Сніговичок запросив малят в гості до лісових звірят", група раннього віку «Чомусики», вихователь Разумова Ю.В.