Події

З Днем незалежності України!
24 серп.

З Днем незалежності України!

  • Date & Time: 24 серп., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

З Днем народження, наша Україно!

( відео за посиланням)https://youtu.be/vAITFXCW4MQзагружено 1

Україно моя співуча,
Ніжна нене, колиска добра!
Я люблю твої древнії кручі,
Буйну зелень на схилах Дніпра.
Ти одвічна — у пісні, у слові,
В думах сивого Кобзаря,
Україно моя казкова,
Наше серце для тебе співа.
Живи, Україно!
Живи для краси,
Для сили, для правди, для волі!
Співай, Україно, як рідні ліси,
Як вітер в широкому полі.
З Днем дошкілля!
25 вер.

З Днем дошкілля!

  • Date & Time: 25 вер., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

З Днем Дошкілля!

В мальовничому куточку
Дуже гарний є садочок.
В центрі міста ця будівля
І навколо є подвір’я.
А працюють в тій споруді
Із великим серцем люди,
Добрі, милі і привітні
І за це їх люблять діти.
Лиш прокинувшись раненько,
Всі біжать в садок швиденько.
Знають наші всі малята:
Тут дозволять погуляти,
Пострибати, покричати,
Не забудуть і навчати.
Мамам з татами спокійно,
Бо доглянуть тут надійно.
(Скоромна П.)
308766474 599153498666167 2318462250775384559 n
З Денем захисників та захисниць України!
14 жовт.

З Денем захисників та захисниць України!

  • Date & Time: 14 жовт., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Вітаємо з Днем захисників та захисниць України! З

https://youtu.be/whgSFEMracc (відео за посиланням)

d304ceb2fa319929271a11ae4b6a0d14 w1280

Свято золотої осені
10 лист.

Свято золотої осені

  • Date & Time: 10 лист., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

virshi pro osin dlya ditey изображение viber 2022 12 04 14 35 42 539изображение viber 2022 12 04 14 35 42 204

Тиждень толерантності
16 лист.

Тиждень толерантності

  • Date & Time: 16 лист., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Чи навчилися ми бути толерантними?316286146 641289917785858 6518199378028931095 n

Люди створені у світі різнобарвними,
Білі, чорні, жовті і мулати,
І для всіх одна Земля, як мати.
Чи можемо бути ми терплячими,
Коли в спорах буваємо гарячими,
Коли зневажаємо невинну людину?
Але ж ми із одного тіста, із одного млину.
Люди! Схаменіться! Будьте добрими!
Не личить вже бути нам погордими.
Толерантність і терпіння до людей,-
Це те, що нам треба щодень!
Тиждень толерантності «Всі ми різні, але ми всі рівні» в ЗДО № 3 «Теремок» був цікавим та корисним для вихованців. Вони створили із вихователями гарненький "Віночок дружби", "Квіточку толератності" та "Дерево добра", а також, отримали позитивний настрій та нові знання від перегляду мультфільмів "Подарунок"', "Їжачок", "Тамара"… Практичний психолог Вікторія Сергіївна провела з дошкільниками цікаві інтерактивні заняття.316134597 641289921119191 8273322184869644252 n
Дистанційне навчання під час воєнного стану
02 груд.

Дистанційне навчання під час воєнного стану

  • Date & Time: 02 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

изображение viber 2022 12 03 18 53 17 629изображение viber 2022 12 03 18 53 17 534

Чи можливо організувати роботу з дистанційного навчання в закладах дошкільної освіти?

У статті 9 Закону України «Про освіту» відмічено, що однією з форм здобуття освіти є дистанційна форма здобуття освіти. Вона визначається, як «індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій». Але чи є придатною ця форма роботи для дітей дошкільного віку?

У листах МОНУ від 11.10.2017 № 1/9-546 «Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців» та від 27.09.2010 № 1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку» зазначено, що «оперативно обмінюватися інформацією з батьками найзручніше в Інтернеті. У пригоді стануть сторінки сайтів закладів дошкільної освіти, електронне листування, онлайн-спілкування у закритій групі в соціальних мережах тощо» та відмічена важливість «розроблення та запровадження медіа-освіти, створення інформаційних дошкільних програм, зокрема "Електронної пошти для батьків" з питань розвитку дітей п'ятирічного віку». Це все стосується взаємодії з батьками та дає змогу навчити їх проводити час з дитиною з користю.

Але педагоги мають змогу не тільки інформувати батьків, а й проводити освітню роботу з дітьми. Лише необхідно дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України24.03.2016 № 234 та зареєстрованого в Міністерствіюстиції України14 квітня 2016 № 563/28693 з метою запобігання проблемам зору та серцево-судинним захворюванням.

У розділі XIІ «Вимоги до розпорядку дня і навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей» зазначено, що «перегляд розважальних телепередач, мультфільмів і діафільмів для дітей дошкільного віку допускається не частіше 1 разу на день. Тривалість перегляду розважальних телевізійних передач не повинна перевищувати 20 хвилин на день для дітей 3-4 років і 30 хвилин для дітей 5-6 років»

А у разі, коли дитині необхідно взаємодіяти з гаджетами, дотримуватись таких правил: «Заняття з використанням комп’ютерів дозволяється проводити для дітей старшого дошкільного віку два рази на тиждень (не більше одного разу протягом дня). Безперервна тривалість роботи з комп’ютером не повинна перевищувати 10 хвилин. Після занять з дітьми проводять зорову гімнастику. Для дітей з хронічними захворюваннями; дітей, що часто хворіють; після перенесених захворювань (протягом 2 тижнів); дітей з порушеннями зору тривалість занять з комп’ютером зменшується до 5-7 хвилин.

Для роботи з комп’ютером необхідно забезпечити раціональну організацію робочого місця: меблі повинні відповідати зросту дитини, верхня горизонталь екрана відеомонітора повинна знаходитися на рівні очей, відстань від очей до екрана – не менше 50 см.

Заняття з використанням електронних технічних засобів навчання (далі - ТЗН) з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводяться у разі згоди батьків не більше 10 хвилин. Для дітей старшого дошкільного віку безперервна тривалість занять з використанням ТЗН (інтерактивні дошки, відеопроектори тощо) не повинна перевищувати 15 хвилин».

изображение viber 2022 11 18 19 42 42 248изображение viber 2022 11 29 12 40 29 956

Вплив конструктора Lego на розвиток дошкільнят
03 груд.

Вплив конструктора Lego на розвиток дошкільнят

  • Date & Time: 03 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Вплив конструктора ЛЕГО на розвиток дошкільнят.изображение viber 2022 12 03 09 45 44 920изображение viber 2022 11 27 13 10 20 447изображение viber 2022 12 03 09 46 56 335 на 

Людина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосована до життя, так як швидко знаходить вихід зі скрутних ситуацій, бере раціональне рішення. Вплив конструктивної діяльності на розумовий розвиток дітей вивчав А.Р. Лурія. Ним був зроблений висновок про те, «що вправи в конструюванні мають істотний вплив на розвиток дитини, радикально змінюючи характер пізнавальної діяльності».

Конструктивна діяльність займає вагоме місце в дошкільному вихованні і є складним пізнавальним процесом, в результаті якого відбувається інтелектуальний розвиток дітей: дитина опановує практичними знаннями, вчиться виділяти істотні ознаки, встановлювати відносини і зв'язки між деталями і предметами.

У педагогічній практиці широко використовуються різноманітні види конструювання - з деталей конструктора, великогабаритних модулів, з паперу, природних і непридатних матеріалів. З усього різноманіття конструкторів, які використовуються в дошкільному закладі, мені хотілося б зупинитися на ЛЕГО конструкторі, який представляє собою яскравий, барвистий, поліфункціональний матеріал, що надає величезні можливості для пошукової та експериментально-дослідної діяльності дитини. З його допомогою важкі завдання можна вирішити за допомогою захоплюючої творчої гри, в якій не буде переможених, так як кожна дитина може з нею впоратися. Елементи конструктора ЛЕГО мають різні розміри, різноманітні за формою, прості варіанти скріплення з іншими елементами. Варіантів скріплення ЛЕГО - елементів між собою досить багато, що створює практично необмежені можливості створення різних типів будівель та ігрових ситуацій.

Для вихователів дитячого садка використання ЛЕГО- конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку дошкільників, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності.

За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності з дошкільниками за наступними напрямками:

1. Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальне мовленнєвий розвиток і розумові здібності.

Сучасна педагогіка і дитяча психологія прекрасно простежила взаємозв'язок між розвитком мозку і розвитком моторики рук. Очі й вуха - органи, які сприймають інформацію, але закріплення цієї інформації проводиться методом дії. Діяльність мозку безпосередньо пов'язана з дією рук, зі здатністю точного і тонкого маніпулювання ними. Тому такі ігри, як конструктор ЛЕГО, є саме тими методиками, які розвивають мислення в прямому сенсі цього слова.

Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.

2.. Отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрії.

3.. Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.

4.. Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення.

Коли дитина намагається зібрати кубики конструктора в єдине ціле, він тренує і розвиває моторику рук. Одночасно задіюються зорові рецептори, і координуються рухи. Так, відбувається розвиток мозкової діяльності, яка поступово розділяється на конструктивне і образне мислення.

Розвиваючі ігри, подібні ЛЕГО, значною мірою впливають на розвиток образного і конструктивного мислення саме з цієї причини. Але якщо цього роду ігри першого покоління мали вузьку специфікацію, спрямовану виключно на розвиток дрібної моторики, то барвисті кубики ЛЕГО, що випускаються за різними сюжетами, і мають різне спрямування, значно розширили діапазон впливу на мозок дитини.

Наприклад, ЛЕГО Дупла, призначені для дітей молодшого віку, і мають розміри , що в два рази перевищують стандартні, дозволяють розвивати і просторове мислення. А ті кубики ЛЕГО, які містять цифри, відносяться до навчальних. Використання поверхні кубика в навчальних цілях дає прекрасний ефект, тому що таким чином в кубиках поєднується відразу ж кілька функцій, корисних для розвитку всіх видів мислення. Розвиток конструктивного мислення дитини з раннього віку є запорукою швидкого засвоєння шкільного матеріалу в майбутньому.

5.. Навчання уяві, творчому мисленню.

Один з проявів творчих здібностей - вміння комбінувати знайомі елементи по-новому. Робота з ЛЕГО-елементами стимулює і розвиває потенційні творчі здібності кожної дитини, вчить його бачити і руйнувати, що теж дуже важливо. Руйнувати неагресивно, не бездумно, а для забезпечення можливості творення нового. Ще В.В. Зеленський в класифікації ігор, наводячи приклади конструктивних і деструктивних ігор, говорив, що потреба в руйнуванні зберігається у дитини до кінця дошкільного віку. Але, ламаючи свою власну споруду з ЛЕГО, дитина має можливість створити іншу або добудувати із звільнених елементів деякі її частини, виступаючи в ролі творця!

6.. Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле.

Конструювання-це вид продуктивної діяльності дошкільника, що передбачає побудову предметів. Його успішність залежить від рівня розвитку мислення і сприйняття дитини. Щоб побудувати конструкцію з будівельного матеріалу, необхідно вміти обстежити об'єкт, розділити його на складові частини -деталі, оцінити їх розмір, просторове розташування, замінити одні деталі іншими в разі потреби. Також для успішності конструювання потрібно вміти представляти майбутній предмет в цілому - з усіх боків, спереду, збоку; особливо уявити невидимі деталі. Виділяють такі види конструювання:

1) конструювання за зразком;

2) конструювання за моделлю;

3) конструювання за задумом;

4) конструювання за умовами - вимогам, яким повинна задовольняти майбутня конструкція (наприклад, певний розмір);

5) конструювання за кресленнями і наочним схемами;

6) конструювання з теми;

Конструювання за зразком полягає в тому, що дітям пропонують зразки будівель, виконаних з деталей конструктора і показ способів їх відтворення. У даній формі конструювання забезпечується пряма передача дітям готових знань, способів дій. У дітей формуються узагальнені способи аналізу об'єктів і узагальнені уявлення про них, необхідні для успішного здійснення конструювання. Велику роль в цьому відіграє засвоєння дітьми схеми обстеження зразків, побудованої за принципом: від загального - до частин - до загального.

Конструювання за моделлю полягає в наступному: дітям у якості зразка пропонують модель, в якій обриси окремих її елементів приховано від дитини. Цю модель діти повинні відтворити з наявного у них конструктора. Таким чином, дитині пропонують певну задачу, але не дають способу її вирішення.

Конструювання за задумом володіє великими можливостями для розгортання творчості дітей, для прояву їх самостійності: вони самі вирішують, що і як вони будуть конструювати. Але створення задуму майбутньої конструкції і його здійснення - досить важке завдання. Задуми дітей нестійкі і часто змінюються в процесі діяльності.

Конструювання за умовами полягає в наступному: не даючи дітям зразка споруди, малюнків і способів її конструювання, визначають лише умови, яким споруда повинна відповідати і які, як правило, підкреслюють практичне її призначення (наприклад, сконструювати міст певної ширини для пішоходів і транспорту). Завдання конструювання в даному випадку виражаються через умови і носять проблемний характер, оскільки способів їх вирішення не дається.

Конструювання за кресленнями і наочним схемами. З деталей конструктора відтворюються зовнішні та окремі функціональні особливості реальних об'єктів, можливості для розвитку внутрішніх форм наочного моделювання. Ці можливості найбільш успішно можуть реалізовуватися при навчанні дітей спочатку побудови простих схем-креслень, що відбивають зразки будівель, а потім, навпаки, практичному конструювання за схемами і кресленнями. В результаті такого навчання у дітей розвиваються образне мислення і пізнавальні здібності, тобто вони починають конструювати і застосовувати зовнішні моделі в якості засобу самостійного пізнання нових об'єктів.

Конструювання за темою. Дітям пропонують загальну тематику конструювання. Вони самі створюють задуми конкретних будівель з конструктора і способів їх здійснення. Основна мета конструювання по заданій темі - актуалізація та закріплення знань і умінь.

7.. Навчання спілкуванню один з одним, повага свого і чужого праці.

Педагог керує практичною діяльністю дітей та їх взаємодією, орієнтує дітей на коректну взаємодію в процесі конструювання і в момент обговорення результату роботи. З одного боку, педагог спонукає дитину до активної позиції, ставить його в умови, які спонукають приступити до діяльності. З іншого - виховує відповідальність, вміння підкорятися вимогам колективу, проявляти взаємодопомогу, допомагати тим, кому важко, знаходити способи самовираження. Це дуже важливий результат спільної конструктивної діяльності. Інакше кажучи, педагог вирішує завдання формування і розвитку у дітей комунікативних та регуляторних здібностей і моделювання різних типів взаємодії дітей.

День ЗСУ
06 груд.

День ЗСУ

  • Date & Time: 06 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Спортивні розваги – це завжди реалізація нових яскравих вражень, настрою для наших дошкільнят. Вихованці нашого закладу взяли участь у спортивній розвазі «Ми – сильні, сміливі, спритні», присвяченій Дню Збройних Сил України, під час якої малята не тільки показали свої фізичні можливості, рішучість, витримку, швидкість, спритність, наполегливість, а й отримали заряд позитивної енергії та гарний настрій.

318694516 656463586268491 3821585475685914213 n

319276253 656463789601804 5392461520705958564 n319044513 656463959601787 8089201173278553887 n319056524 656464059601777 5179126450543129098 n319004835 656464046268445 4735990142204982090 n318852914 656463962935120 8596907757081180015 n318737931 656463972935119 4623512537807125678 n

16 днів проти насильства
09 груд.

16 днів проти насильства

  • Date & Time: 09 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Мій улюблений світ без насильства
Без жорстокості, болю і зла
Де чудово заспівана пісня
Містить тільки хороші слова
Мій улюблений світ - це не казка
А реально щасливе життя
Бо звільнивши наш світ від насильства
Можна сміливо йти в майбуття?
Упродовж Міжнародної акції "16 днів проти насильства" вихованці нашого закладу змогли відвідати цікаві інтерактивні заняття на яких дізналися: що таке "насильство", права та обов'язки дітей та як знайти шлях до порозуміння, уникнувши бійок та словесних образ. Також, ми вдячні батькам, які долучилися до виставки творчості та разом із дітками підготували гарні малюнки на тему "Мама, тато, я - дружня сім'я".
318748349 656461626268687 8704002046932003347 n318736822 656461479602035 7916453106900662171 n318793780 656461476268702 390988491830852276 n319179598 656461599602023 7934031574689816196 n
Психологічний проєкт
12 груд.

Психологічний проєкт "Завжди поруч""

  • Date & Time: 12 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

#ЗАВЖДИ ПОРУЧ

У ЗДО 3 "Теремок" стартував психологічний проєкт "ЗАВЖДИ ПОРУЧ". Практичний психолог Вікторія Сергіївна провела цікаве тематичне заняття "Дорослі в ресурсі заради дітей», метою якого було оволодіння техніками стабілізації власного емоційного стану. Під час кави-брейк вихователі обговорювали питання, ділилися почуттями та переживаннями, які їх турбують. Дякую всім за активність.
? Разом ми Сила ??
На крок ближче до ПЕРЕМОГИ??
Далі буде....319694559 659082422673274 2567019853827994060 n319817326 659082919339891 3343371347922519895 n319181941 659082819339901 6247942791474467773 n319272857 659090786005771 4766228882695858424 n?
Благодійна акція до дня св. Миколая
14 груд.

Благодійна акція до дня св. Миколая

  • Date & Time: 14 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Сьогодні дуже важливо допомагати та підтримувати наших захисників, тим хто кожного дня чує свист куль і бачить смерть друзів. Лише відчуваючи нашу підтримку, вони продовжують боротьбу, бо знають, що за ними стоїть народ України.320054984 1998150017042405 2589424512436803329 n

Вихованці ЗДО № 3 «Теремок» долучилися до благодійної акції «Миколай про тебе памя'тає». Діти підготували для воїнів ЗСУ подарунки (листівки, поробки, малюнки). Малята вірять, що їхні роботи виконані з вірою у Перемогу, в силу та хоробрість наших воїнів, принесуть їм відчуття підтримки, тепла щирих сердець, відчуття того, що вони не самотні, що про них постійно думають й переживають.
319657937 495665545748211 349520288653762910 n319700817 1213443792717262 4472334414756294603 n319856614 1109448153053992 6901976975742358438 n319859779 2498885756925160 2997285485254218837 n319936156 557009962527031 81731937906676267 n319874867 546475193706777 8515945511808248238 n
В гості до ялинки
27 груд.

В гості до ялинки

  • Date & Time: 27 груд., 2022 00:00 - 00:00
  • Location:

Новий рік - найулюбленіше свято не тільки малят , а й дорослих. Навіть ті, хто давно не вірить у дива, чекають маленьких подарунків у цей день.

Новорічне свято "В гості до ялинки"у вихованців молодших груп ЗДО №3 "Теремок"
На порозі Рік Новий –
Добрий, світлий, чарівний.
Щастя, злагоду і мир,
Хай до хат він нам несе!
 
322404701 855492852382298 6986355111698162769 n322313593 862696778280303 1528023386574990336 n
321975708 1336938633739975 5329134697505006443 n320605778 1205044323436250 2303715874049306614 n
321714963 850612796227027 3447331601144267536 n

Конотопський заклад дошкількної освіти (центр розвинку дитини) №3 “Дивосвіт”

Україна, Сумська обл., м. Конотоп,

вул.  Гетьманська, 1

Підписатися на новини

Search