МОВЛЕННЄВІ ІГРИ по ДОРОЗІ до ДИТЯЧОГО САДОЧКА

Кожен ранок ви разом зі своїм малюком вирушаєте до дитячого садочка, щоб ваш шлях був цікавим та веселим, ми придумали багато цікавих ігор: як рухливих, так і для розвитку мовлення. Хочемо з вами поділитися деякими з них:

«Що з чого складається?» Стілець складається зі спинки, сидіння та ніжок. Сорочка складається з рукавів, комірця, кишень та ґудзиків.

«Хто ким був раніше?» Курочка була раніше курчатком, а щераніше яйцем. Риба була раніше мальком, а ще раніше – ікринкою. Яблуко раніше біло квіточкою.

Image

«Що загального?» Що загального може бути в яблука та кубика? Вони можуть бути червоними. Що загального у ялинки та кактуса? В них є голки. Що загального у пташки та літака? В них є крила.

«Що трапиться, якщо…» Що трапиться, якщо не зачинити холодильник? Що трапиться, якщо залишити ввімкнену воду? Слухайте поради своєї дитини! Деяким ви здивуєтесь самі. Така гра вчить мислити дитину.

«Один – багато» Стілець – стільці, лікар – лікарі, людина – люди, стіл – столи.

«Назви лагідно» Кіт – котик, дім – домик, лялька – лялечка, машина – машинка.

«Я знаю п’ять імен» Дитина плескає в долоні – Таня, Софія, Богдан, Оля, Діма. Назвати можна не тільки імена – назви тварин, квітів, види посуду, меблі тощо.

«Узагальнюємо» Ви називаєте: береза, дуб, клен. Дитина повинна узагальнити – це дерева. Чашка, ложка, виделка – це посуд. Літак, вертоліт, дирижабль – це транспорт (уточнюємо: повітряний)

«Антоніми»  Високий – низький, важкий – легкий, вгору – вниз, чорний – білий і т.д.

«Аналогії» Назвіть дитині предмет, а вона придумає аналогії, які у неї виникли з цим предметом. Наприклад: склянка – скло, білка – горішки, зайчик – морква, льотчик – літак, книга – картинки.

«Консервуємо» Скажіть дитині, що у вас є трьохлітрова банка, в яку ви будете консервувати всі слова на звук [М], наприклад: мишка, машина, моль, морква, магазин, медуза, морозиво.

«Що зайве?» Мама каже: «У садочку ростуть: яблуко, персик, бегемот, малина». Дитина називає зайве або плескає в долоні, коли почує зайве слово.

«Я бачу щось….» Я бачу щось червоне – шукаємо очима всі червоні предмети та називаємо їх. Можна змагатися – хто побачить більше червоних (зелених, круглих) предметів.

«Загадуємо слово» Малюк загадує будь-яке слово. Мама за допомогою запитань намагається дізнатися – що це. Наприклад: воно їстівне? У нього є крила? Це полюбляє їсти зайчик? Потім можна помінятися місцями.

Конотопський заклад дошкількної освіти (центр розвинку дитини) №3 “Дивосвіт”

Україна, Сумська обл., м. Конотоп,

вул.  Гетьманська, 1

Підписатися на новини

Search